Известие

Collapse
No announcement yet.

Винаги са запотени стъклата!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
    Тия 156 ци имат ли друг отточен механизъм освен този в решетките преди филтъра?
    Почистен е той, сменен филтър на купето, днеска не изпотено а лед имах по задните стъкла.
    Като си махнеш корите в багажника,от двете страни се виждат едни пластмасови клапи.Предполагам,че действат както на времето отворите на ладите на задните колонки,да изсмукват въздуха от купето за да не се застоява един и същ въздух вътре.Аз понеже си изпрах всички мокети от багажника и го избърсах и изхвърлих клапите и ги запуших с лепищ се асвалт.
    Врътката ми първата е на максимум топло(като ми стане горещо я намалям).Втората врътка е на 2,а третата на преден джам или на преден джам и крака(като се качвам в колата за първи път винаги я слагам на предем джам,кото се затопли,местя е на предно стъкло и крака).Клапата за цирк-ция винаги отворена.Нямам никакво запотяване,естиствено всички клапи по таблото са отворени и насочени дето трябва.

    Но качат ли се 4 или 5 човека и задните ми стъкла(страничните) се изпотяват даже капчици се стичат.Задното стъкло е сухо но само там дето има реотани,непокритете места се потят.
    Климатика го пускам само като започне да се поти предното стъкло когато още не е загряло парното.

    Но на фиатката тече антифриз от казанчето дето влизат тръбичките и вътре винаги е баня и мазни стъкла,само климата оправя положението и то само на предното стъкло,другите са трагедия.

    Колкото до климата си работи без проблем на max включено парно,в колата си е топло и въздуха е сух.
    Относно филтъра на купето,на алфата е чисто нов,на фиата 2годишен.
    brava 1.4 sx
    alfa 156 1.8

    Comment


    • #62
      Колега,аз имам 156.На 1-ва е на макс в началото и после на 24;2-ра на 3 после на 2;3-та само на стъклото.За сега нямам никакъв проблем стъкалата се изчистват перфектно, а и не вкючвам климатика.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Pit_Bull Покажи съобщение
        Колега,аз имам 156.На 1-ва е на макс в началото и после на 24;2-ра на 3 после на 2;3-та само на стъклото.За сега нямам никакъв проблем стъкалата се изчистват перфектно, а и не вкючвам климатика.
        Съгласан сам с теб(да нагласяш така врътките)ако си сам.И аз кагото съм сам няма изпотяване,но при пълна кола купето е студено всички дишат и докато се обърне температурата в купето се получава конденз.Виж ако предварително си загрял салона,няма значение дали си сам или е пълна колата,не се получава потене.
        Другия вариант,който също деиства е парното на max и един от прозорците(нама значение кой)леко открехнат.Така се изсмуква навън влагата и като загрее салона затваряш прозореца.
        На времето у австрия повечето с отворени прозорци си караха,ама аз не сам свикнал,не съм морж,като тях.
        brava 1.4 sx
        alfa 156 1.8

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
          аз пък все си мисля че проблема си е от затворената клапа на циркулацията да е само в купето.Хората не напразно са го направили като затвориш клапата да се включва и компресора т.е. затворена клапа пуснат климатик без клима определено с отворена клапа и чист филтър естествено
          много точно си го написал
          sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

          Comment


          • #65
            проблемчеее......
            онзи, дългият процеп, който обдухва цялото предно стъкло не пуска нищо.
            вентилатора бръмчи яко, но въздух - малко. духа си от всички зададени места, но не и от процепа за предния джам.

            как се стига до тези клапи ??
            sigpic156 SW 2001 бивша.

            Comment


            • #66
              Да ви споделя какъв се оказа моят проблем с изпотяването. Оказа се че като копчето за въртене на въздуха в купето е изключено, клапата за свеж въздух е затворена и обратно - когато включа копчето да върти само създуха в купето - клапата ми се отваря
              Не съм гледал все още кабелите към моторчето на клапата, най вероятно някой е правил нещо там и след това е включил буксата му наобратно -
              Реших си проблема, само дето преди това не разглобих цялата кола да търся какви ли не всевъзможни причини
              sigpic
              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

              Comment


              • #67
                къде се намират и как се стига до тия клапи?
                през централната конзола ?
                sigpic156 SW 2001 бивша.

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                  къде се намират и как се стига до тия клапи?
                  през централната конзола ?
                  клапата за свеж въздух в купето е под пластмасата на чистачките,като махнеш филтъра,ще я видиш.
                  brava 1.4 sx
                  alfa 156 1.8

                  Comment


                  • #69
                    10х
                    а тази, дето разпределя къде да духа, (краката,джама,лицето...) тя къде е?
                    някъде в таблото ли?
                    и дали до нея се стига през централната конзола или се навираш някъде под таблото???
                    sigpic156 SW 2001 бивша.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                      10х
                      а тази, дето разпределя къде да духа, (краката,джама,лицето...) тя къде е?
                      някъде в таблото ли?
                      и дали до нея се стига през централната конзола или се навираш някъде под таблото???
                      Няма как да стигнеш до нея,трябва да разглобиш централната конзола,ма не ти и трабва,освен ако нещо не духа както трябва.На времето като разглабях другата кола видях,че на ръба на клапите е залепена тънка ивица донапрен.Сещаш се че след 15г той се оронва и клапите не оплътняват както трябва,фактически дори и при затворена клапа въздуха преминава из всички тръби.За това се наблюдава и отслабване на духалките въпреки,че работи вентилатора перфектно на всички скорости.
                      Ся не знам алфите как са решили тоя въпрос,но ако уплътненията на клапите са от дунапрен,естествено е нормално с времето да се оронва.
                      brava 1.4 sx
                      alfa 156 1.8

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от koko156 Покажи съобщение
                        клапата за свеж въздух в купето е под пластмасата на чистачките,като махнеш филтъра,ще я видиш.
                        Да - точно там се намира клапата!
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #72
                          проблемът ми е,
                          че не духа от дългия процеп до предното стъкло. и изобшо имам усещането, че дебитът е малък (от всякъде) а вентилатора духа та се къса!!
                          и си мисля, че от вентилатора тръгва някаква тръба с основна клапа за регулиране на дебита и чак след нея има клапи за насочване към лице,крака, джам и т. н.
                          така ли е??
                          и ако да, къде аджеба е тая клапа (за дебита) след вентилатора и как се стига до нея??
                          sigpic156 SW 2001 бивша.

                          Comment


                          • #73
                            Няма такава клапа за дебит.Просто въздуха от вентилатора влиза в една голама кутия и от там няколко клапи го разпределят към предно стъкло,крака ....и.т.н.
                            Даже при мен като пусна рециркулацията и леко се увеличава въэдушната струя.Да кажат по просветените,що се получава така.
                            brava 1.4 sx
                            alfa 156 1.8

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от koko156 Покажи съобщение
                              Няма такава клапа за дебит.Просто въздуха от вентилатора влиза в една голама кутия и от там няколко клапи го разпределят към предно стъкло,крака ....и.т.н.
                              Даже при мен като пусна рециркулацията и леко се увеличава въэдушната струя.Да кажат по просветените,що се получава така.

                              ... а преди вентилатора има една централна клапа
                              sigpic
                              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                                цяла зима са потни, страничните отпред и отзад(в градско).
                                всъщност, сухи са само челното и задното.
                                това са ми врътките:



                                чудя се, всички спортвагони ли са така или повредата е в моя телевизор?!

                                п.п.
                                парното си бачка нормално, духа си топло, но не където трябва!
                                прави ми впечатление че не свети климатроника
                                при вкл. вътрешна циркулация при мен се включва автоматично

                                Comment

                                Working...
                                X